O FIRMIE

Marka POLFILL istnieje na rynku od 2005r.

W 2005 roku firma LERG SA – producent żywic syntetycznych, jedna z największych firm branży chemicznej w Polsce opracowała żywicę bazową, najważniejszy składnik szpachlówek poliestrowych i podjęła decyzję o utworzeniu nowej grupy produktowej. I tak przez kolejne lata sukcesywnie wprowadzała na rynek kolejne produkty do renowacji karoserii samochodowych.

Marka POLFILL obejmuje szeroką gamę produktów przeznaczonych do renowacji m.in. karoserii samochodów osobowych i ciężarowych, autobusów, łodzi oraz jachtów. Produkty te powstają na bazie wyselekcjonowanych surowców, co gwarantuje ich wysoki standard. Łatwość nakładania, lekka obróbka, brak skurczów, powtarzalna jakość – to główne cechy oferowanych produktów.

Stale poszerzane portfolio ma na celu umożliwienie naszym odbiorcom pracę ze sprawdzonymi i solidnymi produktami tej samej marki na różnych etapach napraw blacharsko-lakierniczych. Wysoka jakość oraz duży wybór oferowanych wyrobów a także profesjonalne doradztwo techniczne oraz obsługa klienta sprawiają, że produkty marki POLFILL zyskały szeroką rzeszę sympatyków zarówno w kraju jak i zagranicą.

Obecnie oferujemy wyroby w następujących grupach produktowych:

  • Szpachlówki  i żywice poliestrowe
  • Wyroby akrylowe (podkłady, lakiery bezbarwne)
  • Utwardzacze i rozcieńczalniki do wyrobów akrylowych i poliestrowych
  • Produkty do reperacji nadwozi (masy, środki ochrony karoserii)
  • Wyroby polerskie (gąbki polerskie, talerz, klocek, przekładka, pianka poliuretanowa, taśmy)

STRATEGIA

strategia polfill

ZESPÓŁ

Multi-Ethnic People Working in Team

Profesjonalizm, doświadczenie i zaangażowanie to główne cechy Pracowników firmy  Lerg SA,  którzy każdego dnia przyczyniają się do sukcesu marki Polfill. Dbają o jakość i terminowość dostaw oraz docierają z produktami w każdy, nawet najbardziej odległy zakątek Polski oraz poza jej granice. Nieustannie opracowują nowe produkty oraz prowadzą szkolenia techniczne. Czuwają nad wysokim poziomem produkcji i obsługi klienta, a nowoczesne formy zarządzania przedsiębiorstwem pozwalają w jak największym stopniu spełniać oczekiwania Klientów.